NELC compta entre els seus clients amb el Suez a Espanya, grup francès que opera principalment en els sectors de tractament d’aigües la gestió de residus i manteniment, i que compta entre les seves filials a el Grup Agbar. El seu Director de Persones i Organització per a Espanya i Llatinoamèrica, Francesc Mayné, ens parla de la seva experiència amb les nostres formacions en idiomes.
Quines necessitats formatives té la seva empresa i vostè personalment?
Necessitem formació en diferents nivells dins de l’organització. Entre els requeriments dels nostres professionals està augmentar la fluïdesa i sentir-se més confiats amb l’idioma. També necessiten anglès de negocis que inclogui reunions, negociacions, presentacions i socialitzar en un entorn professional. A més, l’idioma els és necessari en aspectes tècnics com, per exemple, parlar amb els companys de treball sobre la despesa hidràulica o sobre les centrals de tractament d’aigües.
Personalment, he de parlar regularment en anglès amb directius a París, per telèfon o videoconferència. És, doncs, molt important que pugui entendre’ls i que pugui expressar clarament les meves idees. A més, necessito realitzar presentacions també amb aquest equip francès. Per tot això, he de sentir-me confiat sobre el que estic exposant i m’és molt útil practicar una presentació unes quantes vegades amb el meu formador. Així m’asseguro que les meves idees són fàcils d’entendre, alhora que redueixo el nombre d’errors que cometo. No només és una qüestió de parlar bé anglès, també és una manera molt útil de preparar-me per realitzar presentacions encara més importants.
Per què escollir Suez a NELC com a proveïdor?
Agbar i Suez van escollir a NELC perquè volíem un servei Premium per als nostres alts directius. Aquests directors disposen de poc temps i necessiten aprofitar bé les seves formacions. Per això, hem d’estar segurs que els formadors siguin d’alta qualitat. Sabem que amb NELC, els nostres directius quedaran contents amb el servei i progressaran efectivament en les àrees en les que necessiten millorar.
Quins són els aspectes més positius, sota el seu punt de vista, de la formació en idiomes de NELC pel que fa a la seva empresa?
En NELC són molt bons com a proveïdors de formació seriosa i professional, però s’asseguren també que sigui divertida. Aquest punt és molt important per als executius molt ocupats. A més, s’enfoquen molt en la correcció, un aspecte vital per progressar amb l’idioma. La qualitat dels formadors és també molt alta. Són experts en anglès de negocis i s’asseguren que els nostres directius treballin els aspectes de l’idioma que realment necessiten.
“En NELC són experts en anglès de negocis i s’asseguren que els nostres directius treballin els aspectes de l’idioma que realment necessiten.”
Què destacaria de la metodologia de NELC? I dels professors?
Els formadors de NELC tenen molta experiència treballant amb executius sènior i saben com preparar les sessions a mida de client. És fàcil veure quanta preparació prèvia té la sessió i això, realment, marca la diferència. Estem molt contents amb l’atenció que posen en la fluïdesa i la correcció en lloc d’impartir gramàtica tradicional. Personalment, he notat un gran progrés en la meva fluïdesa i pronunciació.
Quins aspectes pot destacar de l’adaptació de la formació de NELC de presencial a online per videoconferència?
A el principi, has d’acostumar a fer servir la plataforma, però un cop ja la domines, funciona perfectament i ofereix avantatges com la funció de notes compartides, que t’ajuda a veure quins errors comets.
Què ha aportat la formació en idiomes de NELC a Suez? Com veu el retorn de la inversió de les nostres formacions?
NELC ha ajudat als nostres directius sènior a desenvolupar relacions més fortes amb París, la qual cosa ha estat vital per a l’èxit de la companyia. És difícil avaluar el retorn de la inversió però els nostres directius estan molt contents i el servei és, realment, molt valuós.