FAQs

1. Què diferencia el New Executive Language Centre de la resta d’escoles?

Durant els anys que hem treballat com a professors d’ESADE, els alumnes ens deien sovint: “Creiem sincerament que hem progressat molt”. I és que animem els alumnes a comunicar-se de debò en un altre idioma, no només a aprendre vocabulari i estructures. A més, el nostre equip de professors segueix una preparació especial i continuada. Som experts a adaptar el nostre ensenyament a les necessitats de l’alumne. El nostre objectiu és oferir una formació sòlida, rigorosa i d’alta qualitat.

2. El curs satisfarà les meves necessitats?

Sí. Cada curs està dissenyat perquè s’adapti a les necessitats i als interessos de cada grup. No tenim un únic pla d’estudis estricte, ni tampoc seguim sistemàticament els llibres de text. Hi ha moltes maneres d’assolir els objectius de cada nivell concret. El pla d’estudis pot variar en funció de les necessitats de cada grup i l’equip de professors sol adaptar els materials a aquestes necessitats. El nostre objectiu principal és assegurar que el que aprengui a classe sigui rellevant i útil per a la seva vida diària.

3. Quina metodologia s’utilitza?

La nostra metodologia es basa en la maximització del temps de classe, de manera que pugui anar progressant amb rapidesa. Les nostres classes estan orientades a la millora de les habilitats de comunicació pràctiques que li seran útils immediatament. A més, les activitats són participatives i demanem als nostres alumnes que hi prenguin part de manera activa. La nostra metodologia incorpora també el feedback, perquè cada alumne pugui saber com evoluciona. Tots els nostres professors tenen experiència en el món dels negocis, la qual cosa els permet atendre les seves necessitats específiques. A més, són experts en dinàmica de grups, per tant podrà interactuar amb altres professionals alhora que progressa en l’aprenentatge de l’idioma.

4. Els professors són nadius?

Sí,els nostres professors, tots ells altament qualificats i amb una àmplia experiència, tenen formació específica per a l’ensenyament de l’anglès i provenen de països de parla anglesa, com el Regne Unit, els Estats Units, Irlanda, el Canadà o Austràlia. A més, són molt recomanats pels seus antics alumnes, als quals han ajudat a assolir els seus objectius d’aprenentatge amb èxit.

5. Quin curs haig de fer?

Posi’s en contacte amb nosaltres. Li farem una entrevista personal per ajudar-lo a identificar els seus objectius i la millor manera de satisfer les seves necessitats lingüístiques.

6. On s’impartiran els cursos?

A causa de la pandèmia provocada per la COVID-19, els cursos s’estan desenvolupant actualment de manera online, excepte la formació en idiomes In Company, que es pot desenvolupar online o presencialment si el client així ho demana.

7. Què inclou la matrícula?

No hi ha cap quota d’inscripció extra. La matrícula inclou les classes i tots els materials que s’hi distribueixen. Això no obstant, si es recomana un llibre específic (per exemple, per a un curs d’examen), els alumnes l’han de comprar pel seu compte. El curs tampoc no inclou el cost d’exàmens oficials (per exemple, el Cambridge English: First), sin no és que s’especifica el contrari.

8. S’ofereixen descomptes?

Sí, NELC ofereix en els seus programes de cursos oberts un pla de beneficis especials. Fes un cop d’ull als nostres descomptes exclusius

9. Com em matriculo?

El primer pas és omplir el full de matrícula. Si has fet un curs d’anglès a NELC durant els darrers sis mesos, indica l’últim curs realitzat i el nivell. Si no has fet cap curs d’anglès a NELC durant els darrers sis mesos, hauràs de sol.licitar una entrevista per avaluar el teu nivell actual. Aquesta entrevista, que és gratuïta, la duràs a terme amb un professor que t’ajudarà a escollir el curs que més s’ajusti a les teves necessitats. Si vols, a continuació podràs matricular-te en el curs seleccionat. En 48 hores rebràs la confirmació que hi ha una plaça en el curs, hauràs d’abonar la matrícula mitjançant transferència bancaria. Només tindràs garantida la plaça un cop hagis efectuat el pagament.

10. On puc matricular-me?

Es pot per telèfon, trucant als núm. 93 142 60 72 i 93 142 60 73, o per email (info@nelc.es).

11. Com puc pagar el curs?

El pagament s’ha realitzar abans del començament del curs, mitjançant transferència bancària.

12. Puc reservar una plaça?

No, ens sap greu. No podem reservar places, ja que les places són limitades i els cursos poden omplir-se del tot.

13. Si el curs s’anul·la, em tornen els diners?

Sí, per descomptat. Si per alguna raó NELC ha d’anul·lar el curs abans de la data d’inici, li retornem tot l’import de la matrícula. NELC es reserva el dret de reorganitzar l’horari, reduir el nombre d’hores o anul·lar el curs, en cas que no és compleixi amb el número mínim de 6 estudiants. La nostra prioritat serà sempre trobar la millor solució per l’estudiant.

14. Si resulta que no puc fer el curs en què m’he matriculat, em tornen els diners?

Si anul·la el curs abans que comenci, li retornem l’import de la matrícula restant-ne una taxa administrativa. Si comença el curs i després no el pot continuar, malauradament no li podrem retornar l’import proporcional a la resta del curs. Això no obstant, intentarem trobar una solució per tal que no perdi la seva inversió.

Aquesta normativa s’aplica tant als cursos en obert (Tracks i Summer Courses) com pels Language Coaching.

15. Devolucions i crèdits

Devolucions. No es reemborsa cap import del curs un cop iniciat. Es retornarà l’import total del curs en el cas que NELC hagi d’anul·lar el grup. En el cas que un estudiant es doni de baixa fins el dia abans que comenci el seu curs, es tramitarà una devolució de la que es descomptarà la quota d’administració (50 euros). En aquest cas la devolució es sol·licitarà per escrit i es tramitarà per transferència bancària a partir dels 15 dies de l’acceptació de la sol·licitud. El client haurà de proporcionar els detalls bancaris per escrit.

Crèdits per malaltia, trasllat per feina o estudis, amb evidència documentada. El President de NELC tindrà la decisió final en aquesta matèria. En suport de la seva petició, l’estudiant ha de portar un document escrit de la seva empresa, universitat/escola, o metge. La quantitat del crèdit es calcularà en base a un prorrateig, deduint del crèdit la quota d’administració (50 euros). No es tramitaran crèdits si ja han passat dos terços del curs. Els crèdits només es podran transferir a membres de la família en primer grau. Els crèdits per clients corporatius es poden transferir a un altre empleat. Tots els crèdits són vàlids per 12 mesos des del dia de la notificació de l’acceptació del crèdit.

Aquesta normativa s’aplica tant als cursos en obert (Tracks i Summer Courses) com pels Language Coaching.

16. Els cursos són bonificables per empreses?

Sí, els nostres cursos són bonificables. Les empreses que cotitzen a la Seguretat Social poden disposar d’una ajuda per reduir el cost de la formació, de la que es poden beneficiar els treballadors que facin aquests cursos dirigits a millorar les seves competències professionals. Les bonificacions han de ser tramitades a través de la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (abans Fundación Tripartita) i han de ser comunicades amb una antelació mínima de 7 dies a la data d’inici del curs.

Encara que NELC no realitza directament els tràmits de bonificació dels cursos, disposem d’un servei extern de tramitació no inclòs al preu del curs. Així mateix , facilitem totes dades necessàries per a que sigui la pròpia empresa qui tramiti la bonificació.